درباره ی وبلاگ من
امروز:                      
KOREAN DRAMA & GROUPS  
MY LOVE IS...  
مكث تمپ | طراح بهترين قالب هاي رايگان وبلاگ و وبسايت

درباره ی وبلاگ من

بازديد: مرتبه موضوع : <-PostCategory->

 سلام بچه یه سری نکته می گم در مورد وبلاگ

اولا که این وب نویسنده می پذیرد و اگر می خواهید نویسنده شوید در قسمت نظرات اطلاع دهید تا برایتان کامنت درست کنم.

شرایط نویسندگی:

در هر روز حداقل 1 پست ارسال کنید-خواهش می کنم پست نویسندگان دیگه رو پاک نکنید.

و از اونجا یی که من خیلی مهربونم وقتی که مسافرتین می تونید پست نذارید.

تبادل لینک با ما:

اگر خواستید تبادل لینک کنید  ما را در لینک های خود قرار دهید و در قسمت نظرات بگوئید تا ما شما رو لینک کنید.

خوشحال می شم که به نظر سنجی ها هم جواب دهید.

ایمیل من:

panizhoseinnejad@yahoo.com

لو گوی وب :

بچه ها من هنوز نتونستم یه لوگوی درست و حسابی واسه وبم درس کنم اما اگه کسی بلد بود بسازه حتما خبرم کنه.

اینم ادرس اون وبم که توش عکس متحرک می سازم.

logo-korea.mihanblog.com

 

من این وبو در اصل واسه کسایی ساختم که به ویدیو نیاز دارن پس هر ویدیویی که خواستید بگید تا براتون بزارم.

اینم ادرس اون وبم که توش داستان کره ای می زارم.

www.korean-stories.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت19:31---9 آذر 1391
سلام خوبی؟

لوگوم رو خودم درست کردم.
پاسخ:mishe vase manam besazi?


tiffany
ساعت15:23---9 آذر 1391
آره عزيزم موافقم!لينكت كردم و لوگوت رو هم گذاشتم.پس تو هم منو با عنوان وبلاگم بلينك و لوگوم رو هم بذار.اينم كدش:



پاسخ:azizam linket kardam va logot ro gozashtam

سلام وبت خیلللللللی قشنگه دوست داشتی به منم سر بزن و اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:azizam linket kardam linkam kon


yoona
ساعت23:39---2 آذر 1391
esmet sabt shod mamnoon az hamkaritپاسخ:khahesh mikonam vali addresse webamo eshtebah vared kardi

نویسا
ساعت21:50---28 آبان 1391
سلام اونی جون

بیا اینمم جزوه لوگوسازییی

فقط هزینه روبی زحمت پرداخت کن مرسییییییییییییی

http://navisa-logo.blogfa.com/page/logooooooodddddssccdf gc
پاسخ:azizam kharabe har vaght 2rost kardi behem begooo poolesho bedam


sara
ساعت22:10---16 آبان 1391
سلام اونیییی.....بدو بیا که مسابقه جدید این کیه گذاشتم...حتمااااااا شرکت کناااا...توی نظرسنجی کنار وبم شرکت کنی ممنون میشم.منتظرم..مرسییییییییی[قلب]
پاسخ:oomadam jigar


sara
ساعت17:13---24 مهر 1391
عزیزم لینک شدی مرسی

پرنیا
ساعت19:27---7 مهر 1391
عزیز من لینکت کردم.. اما می شه بگی دقیقا کجای وبت لینکا هست؟! من نمی تونم ببینم!! پاسخ:ye bar dg bebin

پرنیا
ساعت4:47---7 مهر 1391
سلام دوست عزیز.. مرسی که به وبم سر زدی..

ببخشید اما من اسم وبم رو در قسمت لینکا نمی بینم.پاسخ:<"azizam man linket kardam ye bar digre bebin


azam
ساعت13:54---6 مهر 1391
mer30
پاسخ:khahesh mikonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,


 
PANIZ
18:57
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به درباره ی وبلاگ من می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحي شده توسط : مكث تمپ
مکث تمپ | قالب های رایگان وبلاگ | قالب های بلاگفا | قالب های میهن بلاگ | قالب های پرشین بلاگ | قالب های بلاگ اسکای | قالب های دیتالایف | پوسته های وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي